loading...
کسب در آمد از اینترنت
محمد بازدید : 115 سه شنبه 03 شهریور 1394 نظرات (0)

                  

اینطوری نیست که باید 300 تاش رو با همدیگه یکجا بخرید ، شما میتونید هر بار بین 3 الی 100 تا ریفرال بگیرید، 

هزینه اجاره هر ریفرال برای هر ماه چنده ؟

هزینه اجاره هر ریفرال برای هر ماه 0.2 دلار هست و اگر بیشتر از یک ماه اجارش کنید ، با تخفیف هم میتونید بگیریدش . مثلا اگر 8 ماه اجارش کنید ، 30 درصد بهتون تخفیف میخوره .

حالا این ریفرالها چقدر برای شما کار میکنند ؟

باز هم اینجا مثل ریفرالهای مستقیم ، بستگی به این داره که شما چه نوع عضویتی دارید و آقا یا خانم rented referral چه نوع اگهی کلیک میکنه .

در جدول زیر این موارد کاملا مشخص شده که شما از ریفرالهای اجاره ای چقدر درآمد خواهید داشت :


 

 

 

همان طور که از جدول میبینید برای مثال ، فرض کنید شما عضویتتون Golden یا همون طلایی هست ، و ریفرال اجاره ای شما یک کلیک روی یک اگهی با نوع Fixed Advertisement میکنه ، همون لحظه مبلغ 0.01 دلار به حساب شما میاد .

حالا شما هی هر چی کار میکنید بهتره بدین از این ریفرالهای اجاره ای بگیرید و همچنین عضویتتون رو ارتقا بدین .

برای مثال کسی که عضویتش Ultimate یعنی ثابت باشه ، میتونه 4000 تا ریفرال بگیره ، پولی هم که از هر کلیک ریفرالها به حسابتون میاد همون طور که از جدول میبینید حداقل 0.01 دلار هست .
به طور میانگین بر اساس تجربه من که این همه ریفرال اجاره کرده ام ، هر ریفرال اجاره ای به طور میانگین بین 1.5 الی 4 تا کلیک در روز برای شما میکنه ، حالا ما فرض رو روی میانگین میذاریم یعنی هر ریفرال روزی 2 تا کلیک بکنه ، این میانگین هست چون بعضی هاشون کلیک نمیکنند بعضی روزها .

حالا اینطوری حساب میکنیم :

اگر شما عضویتتون Ultimate باشه و 4000 تا ریفرال اجاره ای داشته باشید ، این ریفرالها هم به طور میانگین روزی 2 تا کلیک براتون میزنند ، و به ازای هر کلیک هم 0.01 دلار میاد به حساب شما .
پس به طور کلی 4000 تاشون ، هر روز 8000 تا کلیک میکنند، و برای هر کلیک شما 0.01 میگیرید و مجموع پولی که از همه اینها به حساب شما میاد روزی 80 دلار هست ، یعنی ماهی 2400 دلار میاد توی حساب شما .

که از کل این پول هم اگه اجاره ها رو با تخفیف و درازمدت پرداخت کنید تقریبا و طبق تجربه من و قوانین سایت نئوباکس باید ماهی 750 دلار برای اجاره این 4000 تا ریفرال پرداخت کنید .

حالا از اون 2400 دلار که برای یک ماه به حسابتون اومده ، 750 تاشو برای اجاره پرداخت کنید ، 1650 دلار فقط از ریفرالهای اجاره ای براتون میمونه و میتونید با یک کلیک در عرض چند ثانیه بریزید به حساب شخصیتون و ازش استفاده کنید.

حالا پول دایرکت ریفرالها و ریفرالهای مستقیم و پولی که از کلیک کردن اگهی های خودتون به دست اوردین خیلی راحت تا مرز 3 الی 4 میلیون تومن در ماه میرسه ، فقط و فقط از این یکدونه سایت .

باید از جیبتون هم برای این کار پول بدین؟ نه شما از پولی که کار میکنید برای اجاره میتونید استفاده کنید ، این نکات مهم رو باید در استراتژی من بخونید که بدونید چیکار کنید و کی ریفرال بگیرید .

نکته : اگر روزی دیدین یکی از ریفرالهای اجاره ایتون فعال نیستند و کلیک نمیکنند ، میتونید با مبلغ 0.07 تعویضش کنید و یک ریفرال فعال به جاش بگیرید، برای تعویضش هم روی همون ریفرال کلیک میکنید و تیک زیر میاد اون رو میزنید و به طور اتوماتیک تعویض میشه .

 

 

 

استراتژی بسیار مهم برای تعویض ریفرالهایی که کار نمیکنند :

 

 

 

دوستان خوبم تحت هیچ شرایطی ریفرالهاتون رو تعویض نکنید ، حتی اگه هیچ کاری انجام ندادند، این استراتژی من هست و نتیجش تا امروز خوب بوده . پس شما هم به هیچ عنوان هیچ ریفرالی رو عوض نکنید حتی اگه غیر فعال بود .

 


و اما ....

و اما یک نکته بسیار بسیار بسیار مهم .....

اگر شما یک روز روی اگهی های خودتون کلیک نکنید ، هیچ مبلغی بابت کلیکهای ریفرالهای مستقیم و اجاره ای به حسابتون نمیاد .

پس یادتون نره که باید حتما هر روز اگهی هاتون رو کلیک کنید ، یعنی فقط هر روز 10 دقیقه وقت میذارید روی چندتا اگهی کلیک میکنید و سر ماه چند میلیون تومان پول به حسابتون میاد .

و مهمتر از همه این هست که ، چطوری و در طول چه مدتی ، شما میتونید به عضویت ثابت و 4000 تا ریفرال برسید؟

این یک تکنیک و یک تخصص هست که در مطالب بعدی من این رو بهتون میگم ، و سورپرایزتون میکنم تا به زودی به درامد میلیونی برسید ، و این تکنیکی رو که بهتون خواهم گفت ، دقیقا چیزی هست که خودم انجام دادم .

در مطالب آینده در مورد ارتقا عضویت و نوع عضویت ها و نحوه پول گرفتن از سایت Neobux و تکنیک و تخصص خودم برای رسیدن به عضویت ثابت و 4000 تا ریفرال و یکسری موارد مهم دیگه ای که به دردتون بخوره را خواهم گفت پس بریم سراغ قدم بعدی ...

 

 

 

قدم هفتم : انواع عضویت و ارتقاء عضویت در نئوباکس

 

 

 

همان طور که قبلا هم گفته بودم ، چند نوع عضویت در سایت نئوباکس هست و هر کدام هم مزایای خاص خودشون رو داره ، مثل گرفتن تعداد ریفرالها ، مبلغی که از کلیک کردن اگهی ها میاد و چند چیز دیگه .
توی این مطلب در مورد انواع عضویت ها میگم و شرایط ارتقا به عضویت بالاتر .

چند نوع عضویت در Neobux داریم ؟ 5 نوع داریم 

نوع اول : استاندارد ( Standard ) : یعنی معمولی و هر کسی برای اولین بار توی نئوباکس ثبت نام کنه ، درواقع عضویتش استاندارد هست و مجانی و مادام العمر تا زمانی که شما فعال باشید .

نوع دوم : طلائی ( Golden ) : برای گرفتن عضویت طلایی باید مبلغ 90 دلار برای هر سال پرداخت کنید ، بعضی مواقع تخفیف میخوره و میشه با 70 دلار هم خرید ، شما میتونید این نوع عضویت رو یکسال یکسال تمدیدش کنید و از مزایای خوبش بهره مند بشید . 

نوع سوم : ( Emerald ) : برای گرفتن این نوع عضویت به ازای هر سال باید 290 دلار پرداخت کنید.

نوع چهارم : ( Spphire ) : برای گرفتن این نوع عضویت به ازای هر سال باید 290 دلار پرداخت کنید. 

نوع پنجم : ( Platinum ) : برای گرفتن این نوع عضویت به ازای هر سال باید 480 دلار پرداخت کنید 

.نوع ششم : ( Diamond ) : برای گرفتن این نوع عضویت به ازای هر سال باید 480 دلار پرداخت کنید 

.نوع هفتم : ثابت ( Ultimate ) : این نوع عضویت هم که یگه عضویت ثابت هست و آخرین مرحلش هست ، برای این نوع عضویت هم باید سالی 890 دلار پرداخت کنید ، و مزایای فوق العاده و باور نکردنی داره .

دوستان خوبم، نیازی نیست شما از جیبتون حتی یک قرون پول بذارید ، هر زمان که کار کردید و پولتون زیاد شد به راحتی میتونید حساب عضویت ثابت رو بخرید و از همه مزایای خوبش استفاده کنید .


در قسمت حساب کاربریتون مزایای هر کدوم رو نوشته ، برای مثال کسی که عضویتش استاندارد باشه میتونه فقط 300 تا ریفرال اجاره کنه و اگه طلایی باشه 2000 تا میتونه اجاره کنه و همینطور به بالا تا میرسه به عضویت ثابت و میتونه 4000 تا ریفرال اجاره کنه .

یا یک مثال دیگه اینکه ، وقتی شما عضویت استاندارد دارید، به ازای کلیک کردن هر ریفرال اجاره ای فقط 0.005 دلار به حساب شما میاد و وقتی به عضویت طلایی تبدیل میشید ، از هر کلیک ریفرالهای اجاره ای 0.01 دلار به حسابتون میاد .

خوب این هم از این ، و اما پست بعدی بسیار بسیار بسیار مهم هست چون استراتژی خودم و تجربه های خودم در سایت نئوباکس و همچنین افزایش درآمد و افزایش ریفرالها و همچنین ارتقا عضویت نوشته ام ، لطفا اگه میخواهید مثل من به درآمد بالا برسید ف از استراتژی من استفاده کنید و هر سوالی هم داشتید از من بپرسید .

پس بریم ببینیم این استراتژی چیه ....

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از این وبلاگ راضی هستید
    آیا شما از سایت های کلیکی راضی هستید
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 1,406
  • بازدید کلی : 14,188